Velvet
Nováček
Nováček
Přípěvků v tématu: 14
Příspěvky: 35
Registrován: 20. říj 2019, 16:30
Stav: Offline

Google Pay-skúsenosti/problémy

#1

Příspěvek od Velvet »

Ahoj. Rád by som poprosil o radu. Do decembra minulého roka mi platby mobilom cez platobné terminály fungovali bez jediného zaváhania. Od decembra, pre mňa bez zjavného dôvodu, mi v priemere cca tak polovica neprejde, kedy sa na terminály zobrazí "odmietnuté". Stáva sa to u rôznych predajcov/obchodoch, takže u nich problém asi nebude. Nepomohol reštart mobilu ani odinštalácia apky Google Pay a opätovné načítanie platobných kariet. Nie som v týchto veciach zbehlý, preto neviem posúdiť, či problém môže byť v mobile (NFC), v apke Google Pay, alebo na strane banky (OTP Banka). Alebo v niečom inom? Má/mal niekto podobný problém? Ako ste ho riešili? Ďakujem za pomoc.
Naposledy upravil(a) Velvet dne 06. úno 2020, 14:54, celkem upraveno 1 x.
Mate 10 ProMocha Brown, 6/128, BLA-L29 | Huawei Bluetooth Tripod Selfie Tyč AF15

Uživatelský avatar
lub
Moderátor
Moderátor
Přípěvků v tématu: 6
Příspěvky: 454
Registrován: 25. črc 2019, 19:40
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#2

Příspěvek od lub »

jen jednou se mi stalo že platba neproběhla s hláškou že jsem foun odsunul moc rychle, jinak spolehlivé.. zkus chvili vyčkat po pípnutí na terminálu
:have_a_nice_day: P30 Pro, MediaPad M3 8.4W, Watch GT II, váha AH100, tripod AF15 a dál už nevím :have_a_nice_day:

Velvet
Nováček
Nováček
Přípěvků v tématu: 14
Příspěvky: 35
Registrován: 20. říj 2019, 16:30
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#3

Příspěvek od Velvet »

Mobil držím priložený do chvíle, kým sa rozsvietia všetke štyri ledky na terminály a mobil signalizuje, že bol zoskenovaný. Tiež sa snažím držať mobil čo najďalej od terminálu mimo chvíle skenovania, aby som sa vyhol opakovanému a neúplnému zoskenovaniu. Skúsim ešte podržať mobil až do chvíle, kým terminál vypíše result. Viac riešení ma zatiaľ nenapadá. Jedine, že by existoval spôsob, ako otestovať fungovanie NFC v mobile. Ale to asi nejde.
Naposledy upravil(a) Velvet dne 06. úno 2020, 20:12, celkem upraveno 1 x.
Mate 10 ProMocha Brown, 6/128, BLA-L29 | Huawei Bluetooth Tripod Selfie Tyč AF15

Alf
Nováček
Nováček
Přípěvků v tématu: 4
Příspěvky: 56
Registrován: 14. lis 2019, 16:13
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#4

Příspěvek od Alf »

Velvet píše:
06. úno 2020, 20:08
Ale to asi nejde.
No jednou z možností je použiť ešte jeden Huawei, a cez Huawei Beam poslať niečo tam aj späť.

Velvet
Nováček
Nováček
Přípěvků v tématu: 14
Příspěvky: 35
Registrován: 20. říj 2019, 16:30
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#5

Příspěvek od Velvet »

Alf píše:
06. úno 2020, 21:13
Velvet píše:
06. úno 2020, 20:08
Ale to asi nejde.
No jednou z možností je použiť ešte jeden Huawei, a cez Huawei Beam poslať niečo tam aj späť.
Áno. Toto mi nenapadlo. Musím sa poobzerať po niekom, kto ma Huawei s Beam. Okola mňa samé Samsung a Iphone. :grinch:
Mate 10 ProMocha Brown, 6/128, BLA-L29 | Huawei Bluetooth Tripod Selfie Tyč AF15

Uživatelský avatar
Judes
Stará GARDA
Stará GARDA
Přípěvků v tématu: 5
Příspěvky: 87
Registrován: 01. zář 2019, 21:54
Bydliště: Strekov pri Nových Zámkoch
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#6

Příspěvek od Judes »

Velvet toto si písal v prvom príspevku [Nepomohol reštart mobilu ani odinštalácia apky Google Pay a opätovné načítanie platobných kariet.].

Ak používaš viacero kariet, nemôže byť problém tam, možno je potrebné nastaviť ktorú kartu má terminál zosnímať. Ak som to teda dobre pochopil.
Samsung Galaxy Note 10+ , Watch GT Clasic
Mate10Pro zostal synovi.

Velvet
Nováček
Nováček
Přípěvků v tématu: 14
Příspěvky: 35
Registrován: 20. říj 2019, 16:30
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#7

Příspěvek od Velvet »

Judes píše:
06. úno 2020, 21:47
Velvet toto si písal v prvom príspevku [Nepomohol reštart mobilu ani odinštalácia apky Google Pay a opätovné načítanie platobných kariet.].

Ak používaš viacero kariet, nemôže byť problém tam, možno je potrebné nastaviť ktorú kartu má terminál zosnímať. Ak som to teda dobre pochopil.
Karty mám v aplikácii štyri, z toho tri umožňujúce bezkontaktné platby. A u týchto troch si môžem nastaviť, ktorá je predvolená. Tú potom terminál skenuje. A zatiaľ skenoval správne, keďže ako G.Pay apka, tak aj banková aplikácia, či sms notifikácia vždy správne oznámi, ktorá karta bola použitá, ale že platba bola "odmietnutá". Len neoznámi, prečo, v čom je problém. Skúšal som postupne predvoliť každú z kariet, či sa problém nebude týkať iba jednej z nich, ale v karte to nie je. A tiež nechápem, prečo sa to deje len niekedy, odhadujem, že v polovici platieb. Ak by bol problém v niektorej aktualizácii G.Pay apky, tak by sa asi prejavil aj u niekoho z vás. No a ešte môžem skontaktovať banku, či o tom probléme niečo nevedia, či v tom nemajú prsty. :grinch:
Mate 10 ProMocha Brown, 6/128, BLA-L29 | Huawei Bluetooth Tripod Selfie Tyč AF15

Uživatelský avatar
lub
Moderátor
Moderátor
Přípěvků v tématu: 6
Příspěvky: 454
Registrován: 25. črc 2019, 19:40
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#8

Příspěvek od lub »

a nevypozorovals esli to nedělá třeba jen určitý terminál v obchodě?
:have_a_nice_day: P30 Pro, MediaPad M3 8.4W, Watch GT II, váha AH100, tripod AF15 a dál už nevím :have_a_nice_day:

Uživatelský avatar
Judes
Stará GARDA
Stará GARDA
Přípěvků v tématu: 5
Příspěvky: 87
Registrován: 01. zář 2019, 21:54
Bydliště: Strekov pri Nových Zámkoch
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#9

Příspěvek od Judes »

Google Pay si dopredu vygeneruje niekoľko nových virtuálnych kariet s ktorými operuje (nikdy nezadava kartu klienta) a nemusíš mať pri platbe pripojenie na internet. To čo popisuješ by som pripisoval tomu že ak nie si pripojený na net (nemáš zapnuté dáta) a aplikácii Google Pay sa minuli virtuálne karty tak prakticky nemá akou kartou zaplatiť.
Samsung Galaxy Note 10+ , Watch GT Clasic
Mate10Pro zostal synovi.

Velvet
Nováček
Nováček
Přípěvků v tématu: 14
Příspěvky: 35
Registrován: 20. říj 2019, 16:30
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#10

Příspěvek od Velvet »

lub píše:
07. úno 2020, 09:35
a nevypozorovals esli to nedělá třeba jen určitý terminál v obchodě?
Za asi dva mesiace som odpozoroval, že to robia rôzne terminály vo viacero obchodoch viacerých predajcov (obchodné reťazce, lekáreň, čerpacia stanica...). Hral som sa aj s nastaveniami ako automatické spúšťanie, beh na pozadí, prístup k dátam... Zjavne som musel niečo prehliadnuť, alebo na to nejdem dobre. Neviem v tom nájsť logiku.
:grinch:
Mate 10 ProMocha Brown, 6/128, BLA-L29 | Huawei Bluetooth Tripod Selfie Tyč AF15

Odpovědět

Zpět na „Software“