Velvet
Nováček
Nováček
Přípěvků v tématu: 14
Příspěvky: 35
Registrován: 20. říj 2019, 16:30
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#31

Příspěvek od Velvet »

@Alf , Takže cez Solid Explorer ide zistiť dátumy, kedy boli apky inštalované? Vďaka za radu, trochu si ma upokojil. Ešte počkám na odpoveď z banky, či náhodou nemajú k tomu čo povedať. Medzi tým ešte poskúšam fungovanie s nastaveniami podľa rád z príspevkov vyššie (dnes mi to napríklad fungovalo). A ak to predsa len bude blbnúť aj ďalej, skúsim ten Solid Explorer. Možno pomôže to odinštalovanie apiek nainštalovaných krátko pred vznikom problému. Sa uvidí :grinch:
Ďakujem všetkým za rady a príspevky k môjmu problému :have_a_nice_day:
Mate 10 ProMocha Brown, 6/128, BLA-L29 | Huawei Bluetooth Tripod Selfie Tyč AF15

JuaNex
Stará GARDA
Stará GARDA
Přípěvků v tématu: 3
Příspěvky: 188
Registrován: 28. črc 2019, 20:23
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#32

Příspěvek od JuaNex »

Aj ti telefón napíše konkrétnu chybu prečo nieje možné zaplatiť?
Pripadá mi to ako by niektoré terminály neboli aktualizované. Ale tento problém bol pár mesiacov do zadu keď sa zvyšovalo zabezpečenie platobných terminálov.


@mobile


Velvet
Nováček
Nováček
Přípěvků v tématu: 14
Příspěvky: 35
Registrován: 20. říj 2019, 16:30
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#33

Příspěvek od Velvet »

JuaNex píše:
08. úno 2020, 01:31
Aj ti telefón napíše konkrétnu chybu prečo nieje možné zaplatiť?
Pripadá mi to ako by niektoré terminály neboli aktualizované. Ale tento problém bol pár mesiacov do zadu keď sa zvyšovalo zabezpečenie platobných terminálov.


@mobile
Myslím že nie, nezobrazí. Mobil cinkne, rozsvieti sa a zobrazí sa na ňom tá istá zelená "fajočka" ako zaškrtnutie, ktorá sa zobrazuje, keď je platba schválená. No priznám sa, že v tom zhone pri pokladni a s mojimi dioptriami som doteraz podrobne neštudoval, čo bolo zobrazené. Spoliehal som sa na to, že zelená fajočka znamená, že všetko je okej. A následne na terminály, a v mobile v notifikácii mi vypíše, že platba bola odmietnutá. Ale najbližšie si ten rozsvietený displej rozhodne preštudujem poriadne.
Problém sa začal pred dvoma mesiacmi niekedy začiatkom decembra a trvá do teraz. Do vtedy to fungovalo bez jediného zaváhania.
Mate 10 ProMocha Brown, 6/128, BLA-L29 | Huawei Bluetooth Tripod Selfie Tyč AF15

Alf
Nováček
Nováček
Přípěvků v tématu: 4
Příspěvky: 56
Registrován: 14. lis 2019, 16:13
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#34

Příspěvek od Alf »

Velvet píše:
08. úno 2020, 10:12
Problém sa začal pred dvoma mesiacmi niekedy začiatkom decembra
Napadlo mi ešte niečo, malá pravdepodobnosť, ale stáva sa to. Skontroluj si cez Google obchod, či máš funkčný Play Protect. Videl som nie raz problém nepochopiteľného zmiznutia certifikácie po aktualizácii FW. Je to pár minút a vylúčiš ďalšiu možnosť.

Velvet
Nováček
Nováček
Přípěvků v tématu: 14
Příspěvky: 35
Registrován: 20. říj 2019, 16:30
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#35

Příspěvek od Velvet »

@Alf, Služba Play Protect aktivovaná, aktualizovaná a zobrazuje "Všetko v poriadku".
V čase, keď začal problém, mi aktualizácie systému nechodili, lebo som vtedy stále fungoval na Oreu. Aktualizovali sa mi iba apky z GPlay. Jasne, že mi napadlo, či to s tým nemôže súvisieť, tak som nakoniec nechal prebehnúť aj systémové aktualizácie. Aktuálne som už na 9.1.0.345 a nedočkavo už aj ja čakám, kedy dorazí 10-tka :D (je mi jasné, že tá môj problém nevyrieši)
Mate 10 ProMocha Brown, 6/128, BLA-L29 | Huawei Bluetooth Tripod Selfie Tyč AF15

JuaNex
Stará GARDA
Stará GARDA
Přípěvků v tématu: 3
Příspěvky: 188
Registrován: 28. črc 2019, 20:23
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#36

Příspěvek od JuaNex »

To je divné, lebo mne keď sem tam vyhodí chybu, tak je tam červený kríž a nápis niečo sa pokazilo, skúste znova. A keď som mal Beta Android 10, tak písalo chybu certifikácie s tým červeným krížom.

@mobile


Velvet
Nováček
Nováček
Přípěvků v tématu: 14
Příspěvky: 35
Registrován: 20. říj 2019, 16:30
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#37

Příspěvek od Velvet »

JuaNex píše:
08. úno 2020, 20:51
To je divné, lebo mne keď sem tam vyhodí chybu, tak je tam červený kríž a nápis niečo sa pokazilo, skúste znova. A keď som mal Beta Android 10, tak písalo chybu certifikácie s tým červeným krížom.

@mobile
Áno, aj mne to príde divné. V problematike okolo smartfónov som laik, ale mne to vychádza tak, že...
...ak po priložení fónu k terminálu sa zobrazí zelená fajka, znamená to, že komunikácia s terminálom prebehla v poriadku, a teda problém by nemal byť v mobile (NFC, GPay)...
... Následne prebieha spracovanie, kedy terminál asi "komunikuje" s bankou, a po niekoľkých sekundách sa zobrazí "odmietnuté". Zjavne by nemal byť problém ani na strane obchodníka (terminál, systém, pod ktorým je terminál zosieťovaný, ani internetové pripojenie), lebo problém sa prejavuje aj u iných obchodníkov...
... No a následne sa mi v bankovej aplikácii v pohyboch na účte pri dotyčnej platbe zobrazí, že "autorizácia zlyhala". Z toho mi vyplýva, že problém asi bude na strane banky, ktorej systém má problém s autorizáciou karty cez GPay. Samotné karty by mali byť v poriadku, lebo po odmietnutí mi bezkontaktné platby priamo kartou fungujú.
Takže mi asi ostáva len počkať, aká bude odpoveď banky, ktorej som o probléme napísal e-mail. Zatiaľ mi od nich došlo iba " Dobrý deň, ďakujem za e-mail". Možno sa od nich ani viac nedočkám, keďže OTP banka vraj na Slovensku končí. :grin:
Mate 10 ProMocha Brown, 6/128, BLA-L29 | Huawei Bluetooth Tripod Selfie Tyč AF15

JuaNex
Stará GARDA
Stará GARDA
Přípěvků v tématu: 3
Příspěvky: 188
Registrován: 28. črc 2019, 20:23
Stav: Offline

Re: Google Pay-skúsenosti/problémy

#38

Příspěvek od JuaNex »

Takto si to aj ja myslím. Problém na strane banky

@mobile


Odpovědět

Zpět na „Software“